25 Αυγούστου 2016

Τον Έχει Ξεχάσει Ο Χάρος! Αυτός Είναι Ο ΓΗΡΑΙΟΤΕΡΟΣ Άνθρωπος Του Κόσμου – Δεν Φαντάζεστε Την Ηλικία Του!

1214-810x425Το χιούμορ και το γέλιο δεν του λείπει. Γεννήθηκε στον αστερισμό του Αιγόκερω, όχι τον περασμένο αιώνα, αλλά… τον προπερασμένο αιώνα. Στις 6 Ιανουαρίου του 1835.Ο Μαχάστα Μουράσι, είναι ένας Ινδός, από την πόλη Βαρανάσι, ο οποίος όχι μόνο υποστηρίζει, αλλά είναι και επίσημα ο γηραιότερος άνθρωπος στον κόσμο, αφού έχει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που πιστοποιούν την ημερομηνία γέννησης του, σύμφωνα με το invitromagazine.Ο Μουράσι δηλαδή, αυτή τη στιγμή είναι 179 ετών. Ναι σωστά διαβάσατε 179 ετών και βγήκε στη σύνταξη το 1957, σε ηλικία 122 ετών. Τα επίσημα ένσημα του μάλιστα άρχισαν να «μετράνε» από το 1903, όταν καταγεγραμμένα εργάστηκε σαν τσαγκάρης.
Ο Μουράσι σε νεαρή ηλικία. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στα τέλη του 1800
«Φαίνεται ότι ο θάνατος με έχει ξεχάσει» θα πει ο ίδιος και θα συνεχίσει με μια φωνή που βγαίνει με δυσκολία: «Έχω βαρεθεί να ζω. Έχω θάψει τα παιδιά μου, έχω θάψει τα εγγόνια μου, έχω θάψει τα δισέγγονα μου και κυρίως έχω θάψει και τις 3 γυναίκες μου».
Ο Μουράσι εξηγεί το μυστικό της μακροζωίας του: «Πέρασα δύσκολα χρόνια. Χρόνια με φτώχια και στερήσεις, αλλά πάντοτε πρόσεχα δυο πράγματα. Τη διατροφή μου και το άγχος μου. Λόγω φτώχιας από μικρός δεν έτρωγα αρκετό κρέας και το φαγητό μου ήταν κυρίως λαχανικά και ρύζι. Έζησα όμορφα, έζησα έντονα, γεύτηκα τη ζωή αλλά πάντα χωρίς να αγχώνομαι.»
Ο Ινδός υπεραιωνόβιος, ή να το πούμε καλύτερα, ό Ινδός Μαθουσάλας, διαθέτει επίσης και το πιστοποιητικό γέννησης του, το οποίο επιβεβαιώνει την ηλικία του. Όμως επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Νέου Δελχί, είναι επιφυλακτικοί, αφού ναι μεν υπάρχει το πιστοποιητικό, αλλά η ηλικία του δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί και από κάποια ιατρική εξέταση. Τελευταία φορά που ο Μουράσι πήγε στο γιατρό ήταν το 1971 και σήμερα ο γιατρός του έχει πεθάνει και τα ιατρικά αρχεία του έχουν χαθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: