15 Οκτωβρίου 2010

ΘΑ ‘ΡΘΟΥΝΕ, ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΓΙΟΡΤΕΣ

Τραγούδι διαδεομένο πανελλαδικά στην εκδοχή του από τη συλλογή των ΦΩΤΙΟΥ, ΛΥΤΗ "ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ"

ΘΑ ‘ΡΘΟΥΝΕ, ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΓΙΟΡΤΕΣ

Θα ‘ρθούνε, μάνα μου, γιορτές και Μεγαλοβδομάδες,
θα πας μέσα στην εκκλησιά με την καρδιά θλιμμένη,
θα ιδείς τις νιες, θα ιδείς τους νιους, θα ιδείς τα παλικάρια,
και θα στραφείς στη μια μεριά και θα στραφείς στην άλλη.
Θα ιδείς τον τόπο αδειανό και στο στασίδι άλλον,
θα σου ‘ρθει δίψα στην καρδιά και δίψα μες στα χείλη,
θα θολώνουν τα μάτια σου κοιτάζοντας τις στράτες
και θα στεγνώσ’ η γλώσσα σου ρωτώντας τους διαβάτες:
-Διαβάτες που διαβαίνετε, διαβάτες που περνάτε,
μην είδατε τον γιόκα μου, το μοναχό υγιό μου;
Θα σου σαπίζει η ποδιά σκουπίζοντας τα δάκρυα,
θα σου μαλλιάσει η γλώσσα σου ρωτώντας τους διαβάτες,
θα σου στραβώσει ο λαιμός τηρώντας τα ντερβένια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: