
διαδικασίες ώστε το θέμα να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Μάλιστα αυτό ενδεχομένως να συμβεί και στην επόμενη τακτική συνεδρίαση. Σύμφωνα με πληροφορίες την κατασκευή υδατοδρομίου στα Γιάννινα σχεδιάζει η Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε, η οποία κάνει τα πλάνα της και για υδατοδρόμια σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Πάτρα, Σύρο, Κάλυμνο, Κρήτη, Σαντορίνη, Χίο, Λήμνo, Βόλο, Καλαμάτα και Σκιάθο. Η Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε έχει ανακοινώσει επίσημα ότι έχει εξασφαλίσει μεγάλο επενδυτικό κεφάλαιο από αμερικανικών συμφερόντων επενδυτικό κολοσσό του εξωτερικού. Η εταιρεία συστάθηκε τέλη Μαΐου. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος είναι ο ΚύπριοςΝικόλαος Χαραλάμπους και αντιπρόεδρος ο Μιχαήλ Ασαριώτης. Οι επικεφαλής της υποστηρίζουν ότι μέχρι την εκπνοή του 2013 θα έχουν προχωρήσει στην αδειοδότηση μέχρι 100 υδατοδρομίων. Στον αντίποδα η Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε., που αποτελεί την πρώτη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο κλάδο, βρίσκεται σε συζητήσεις με τις κατά τόπους περιφέρειες ή δημοτικές αρχές για την ίδρυση υδατοδρομίων σε Κέρκυρα, Ιθάκη, Πάτμο, Κρήτη, Οθωνούς και Ερείκουσα. Στο πλαίσιο αυτό, η Ελληνικά Υδατοδρόμια, της οποίας επικεφαλής είναι ο Τάσος Γκόβας αναμένεται τις επόμενες ημέρες να οριστικοποιήσει τη συμφωνία με την αεροπορική K2 Smart jets για την αδειοδότηση και λειτουργία υδατοδρομίων. Με τη συμφωνία αυτή, η Ελληνικά Υδατοδρόμια φαίνεται να αποκτά το προβάδισμα, καθώς η K2 Smart Jets διαθέτει, ήδη, άδεια σε ισχύ για την εκτέλεση VIP πτήσεων. Η συμμετοχή δηλαδή της K2 Smart Jets με 50% στα Ελληνικά Υδατοδρόμια -με την προϋπόθεση ότι η πρώτη θα εντάξει στο στόλο της ένα ή δύο υδροπλάνα- θα δημιουργήσει ένα σχήμα που θα έχει τη δυνατότητα να εκτελεί άμεσα πτήσεις. Χωρίς δηλαδή, να απαιτηθεί η έκδοση άδειας υδροπλάνου, διαδικασία για την οποία απαιτούνται έως πέντε μήνες. Η K2 Smart Jets εκτελεί ναυλωμένες πτήσεις και ιδρυτής της είναι ο πιλότος της πολιτικής αεροπορίας Ανδρέας Καροτσιέρης. Η ένταξη στο πτητικό έργο, πτήσεων με υδροπλάνο θα διαφοροποιήσει τη δραστηριότητα της εταιρείας που κατέγραψε τη χρήση του 2012 ζημίες ύψους 295,6 χιλιάδες ευρώ, οι οποίες ήταν μειωμένες κατά 60%, συγκριτικά με το 2011. Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 2007 είναι το τρίτο δημιούργημα του κ. Καροτσιέρη, ο οποίος πριν από περισσότερο από μία δεκαετία δημιούργησε τις Hellenic Star (1999) και Hellas Jet (2001). Το τίμημα για την μίσθωση ενός υδροπλάνου υπολογίζεται στις 17.000-20.000 ευρώ ανά μήνα, ενώ η απόκτησή του αγγίζει περίπου το 1,8 εκατ. ευρώ.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου