3 Ιανουαρίου 2012

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ:αναπόφευκτη η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας

Σε μεγάλα έργα υποδομής στα Βαλκάνια και την Ευρώπη γενικότερα, πρέπει να προσανατολιστεί η Εγνατία Οδός ΑΕ, σύμφωνα με τον Σταύρο Καλογιάννη Τομεάρχη Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας.Ο Βουλευτής Ιωαννίνων συναντήθηκε την Πέμπτη με τον πρόεδρο κ. Σημαιοφορίδη και τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου εργαζομένων στην Εγνατία Οδό ΑΕ και άκουσε τα επιχειρήματα των εργαζομένων που τον τελευταίο καιρό βρίσκονται σε κινητοποιήσεις ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού.Ο κ. Καλογιάννης εκτίμησε ότι μετά την ψήφιση, το καλοκαίρι, του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος με το Νόμο 3985/2011) και τις σχετικές Υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί, είναι πλέον πολύ δύσκολο να ανατραπεί η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας.Γι' αυτό και κατά την άποψή του η «Εγνατία οδός ΑΕ» πρέπει να επικεντρωθεί σε έργα υποδομής στα Βαλκάνια, στην Ευρώπη και στις υπό ανάπτυξη χώρες, λόγω της μεγάλης εμπειρίας και τεχνογνωσίας που διαθέτει σε μεγάλης κλίμακας τεχνικά έργα.Αντίθετα πιστεύει ότι η εταιρία δεν πρέπει να προχωρά στην ανάληψη πολύ μικρών έργων (π.χ. σχολεία σε νησιά), όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια, ενώ υπενθύμισε ότι ο ίδιος επί δύο χρόνια αγωνίζεται για να δημοπρατηθεί το έργο Ιωάννινα- Καλπάκι- Κακαβιά, προϋπολογισμού 300 εκ. ευρώ περίπου, με φορέα επίβλεψης την Εγνατία.«Δυστυχώς όμως ούτε αυτό το έργο προχώρησε λόγω της διετούς προκλητικής αδράνειας του Υπουργείου Υποδομών, όπως άλλωστε συμβαίνει με την Ιόνια οδό, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, το λιμάνι Ηγουμενίτσας, τον κόμβο της Άρτας», τόνισε ο κ. Καλογιάννης.Αναφέρθηκε επίσης και στα διόδια, «το ύψος των οποίων έχει ορισθεί αυθαίρετα από το Υπουργείο Υποδομών, ενώ θα έπρεπε το Υπουργείο να έχει κινηθεί στην κατεύθυνση επιβολής ηλεκτρονικών διοδίων, ώστε κάθε χρήστης να πληρώνει βάσει της απόστασης που διανύει», όπως είπε.Τέλος, ενημέρωσε τους εργαζόμενους ότι η Εγνατία οδός ΑΕ θα μπορούσε να αναλάβει ρόλο επιβλέποντος στους άξονες που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης και να προωθήσει τα θέματα των απαλλοτριώσεων, όπως έκανε με επιτυχία μέχρι το 2009 για τον οδικό άξονα της Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).Εν τω μεταξύ, επισκέψεις σε διαμερίσματα των Δήμων Μετσόβου και Δωδώνης πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες ο Σταύρος Καλογιάννης και στις συναντήσεις του με τους κατοίκους αντάλλαξε απόψεις για τη μεγάλη οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα και για τις προοπτικές που υπάρχουν.

ΠΡΩΙΝΑ ΝΕΑ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: