5 Ιουλίου 2013

Γεια σου, Παπαρούνα μου - Ηπειρώτικο πολυφωνικό



Ηπειρώτικο παραδοσιακό πολυφωνικό τραγούδι από τον Παρακάλαμο (Πογδόριανη) Ιωαννίνων. Χορεύεται ως Καγκελάρης ή όπως λέγεται στην περιοχή της Θεσπρωτίας Σιουντά (Μέσα - έξω). Πολλές είναι οι παραλλαγές του τραγουδιού ανά την Ελλάδα. Τραγουδά η κ. Αθανασία Χάσκου.

Οι στίχοι:

Εψές προψές, απέρασα, γεια σου ωρ' Παπαρούνα μου.
ν-από τη γειτονιά σου, Παπαρούνα μ' γεια σου, γεια σου
ν- από τη γειτονιά σου, και γλυκό είν' το φίλημά σου.
'Κούγω που σε μαλώνανε, άι ωρ' Παπαρούνα μου
η μάνα σου κι η θειά σου, Παπαρούνα μ' γεια σου γεια σου
η μάνα σου κι η θεια σου και γλυκό είν' το φίλημά σου.
Κι αν σε μαλώνανε για με, άι ωρ' Παπαρούνα μου
να μη ξαναπεράσω, Παπαρούνα μ' γεια σου γεια σου
να μην ξαναπεράσω και γλυκό είν' το φίλημά σου.
Πέρνα λεβέντη μ' πέρναγε, γεια σου ωρ' Παπαρούνα μου.
Όπως περνούσες πρώτα στης αγάπης σου την πόρτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: