15 Αυγούστου 2020

«Κλείσε- άνοιξε» στην Κακαβιά.. Προχειρότητα και ταλαιπωρία..


kakavia kosmos

Μετά από μία ώρα περίπου όπου τα σύνορα έμειναν κλειστά το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ επέστρεψε και έτσι αποκαταστάθηκε η λειτουργία.

Άγνωστο για πόσο και μέχρι πότε..

Ουδείς είναι σε θέση να απαντήσει μέχρι στιγμής και ωσότου ανακοινωθούν τα νέα μέτρα που έχει προαναγγείλει ο Πρωθυπουργός.

Που είναι οι βουλευτές Ηπειρώτες που στις εκλογές έτρεχαν  για τους ψήφους των αδερφών Β. Ηπειρωτών;

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα ελληνοαλβανικά σύνορα δεν παραπέμπει σε ευρωπαικό και οργανωμένο κράτος. Ένα 10 χρόνο παιδι έχασε τη ζωή του , γυναίκα απέβαλε, πολλοί ηλικιωμένοι έπαθαν αφυδάτωση. 

  Ο συντονισμός μεταξύ ΕΟΔΥ και αρμόδιων υπουργείων είναι ανύπαρκτος.

Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης αλλά και των μέτρων που θα εφαρμοστούν από τις 16 Αυγούστου είναι να έχουν σχηματιστεί ατελείωτες ουρές και χιλιάδες άνθρωποι, από ηλικιωμένοι μέχρι μικρά παιδιά, να περιμένουν ακόμη και περισσότερο από δέκα ώρες για να περάσουν στο ελληνικό έδαφος.

Με την επανεγκατάσταση του κλιμακίου του ΕΟΔΥ άρχισαν να εισρέουν τρέχοντας εκατοντάδες άνθρωποι προσπαθώντας να περάσουν τον υγειονομικό έλεγχο και να φτάσουν στα σπίτια τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: