14 Αυγούστου 2020

Κακαβιά: Άρση του πλαφόν και έλεγχος ΕΟΔΥ μόνο σε άτομα με συμπτώματα;

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αλβανία, η ταλαιπωρία χιλιάδων ανθρώπων στην Κακαβιά οδηγεί την Ελληνική κυβέρνηση σε αλλαγή των μέτρων στην συνοριακή διάβαση της Κακαβιάς.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Αλβανού υφυπουργού Εξωτερικών Α. Τάρε έγινε γνωστό πως η Ελλάδα θα ανακοινώσει την κατάργηση του πλαφόν των 750 ατόμων ημερησίως και επίσης ο ΕΟΔΥ θα πραγματοποιεί τεστ κορωνοϊού μόνον σε όσους πολίτες εμφανίζουν συμπτώματα τα οποία σχετίζονται με τη νόσο. 

Επίσης θέλοντας να κρατήσει χαμηλούς τόνους για το ζήτημα, τόνισε πως το θέμα δεν αφορά μόνον την Ελλάδα και τυχόν εμπόδια που βάζει στους Αλβανούς, αλλά η όλη κατάσταση ανάγεται σε πρόβλημα παγκόσμιας διάστασης. Για παράδειγμα στα εκατό άτομα που θα εισέλθουν στην Ελλάδα, οι δέκα εξ αυτών θα υποβληθούν στο τεστ.

Η κατάσταση πάντως στην Κακαβιά συνεχίζει να επιδεινώνεται, οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αποχώρισε πριν λίγο εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων

Είναι προφανές ότι τα μέτρα της 7ημερης καραντίνας σε συνδυασμό με την κατάργηση της 24ωρης λειτουργίας των υπηρεσιών στα σύνορα αντί να λύσουν την κατάσταση και να λειτουργήσουν αποτρεπτικά, διόγκωσαν το πρόβλημα με κίνδυνο την δημόσια υγεία .

Η αποτυχία των μέτρων που εισηγήθηκαν για την Κακαβιά οι κυβερνητικοί πολιτικοί των Ιωαννίνων αποδεικνύεται και στην πράξη ότι απέτυχαν. Δεδομένου της αύξησης των κρουσμάτων πρέπει οι αρμόδιοι που εισηγούνται τα μέτρα, είτε είναι η Περιφέρεια Ηπείρου είτε είναι οι κυβερνητικοί πολιτικοί της Ηπείρου να αλλάξουν ρότα στα μέτρα αντιμετώπισης στην Κακαβιά, καθώς το μέτρο της καραντίνας έχει προκαλέσει πανικό στους Βορειοηπειρώτες και αυτές τις ημέρες υπάρχει μαζική αποχώρηση των Ελλήνων από τον χώρο της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας.

Για να υπάρξει αποσυμπίεση στην Κακαβιά η Κυβέρνηση πρέπει να προβεί

-Άμεση κατάργηση του μέτρου της καραντίνας

-Λειτουργεία σε 24ωρη βάση της Κακαβιάς

- Άμεση στελέχωση του προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας

Αυτές τις ημέρες μέχρι την έναρξη του μέτρου της καραντίνας ταλαιπωρούνται χιλιάδες Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες για τους οποίους η Ελληνική Κυβέρνηση τους αγνοεί παντελώς. Θεωρούμε υποχρέωση ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Νίκος Δενδιας, ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νίκος Χαρδαλιάς και ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρυσοχοΐδης σε συνεννόηση με τις Ελληνικές Διπλωματικές αρχές να δώσουν άμεσα λύση στην ταλαιπωρία των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: