Μέσα μόλις τρεις μήνες μετά την επανεκκίνηση το έργο παρουσιάζει απορρόφηση της τάξης του 5%
Μια δεκαετία περίπου μετά τις πρώτες εργασίες για την κατασκευή του πρώτου κάθετου άξονα της Ιόνιας Οδού ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο – Αμβρακία φαίνεται ότι μπήκε στις… ράγες μετά την ολοκλήρωση της λεγόμενης εργολαβίας – σκούπα και έχει ξεκινήσει με ευοίωνες προϋποθέσεις την τελική ευθεία για την ολοκλήρωσή του.
Μετά από πολλά χρόνια αδράνειας και καθυστερήσεων μοιάζει με θαύμα, αλλά είναι πραγματικότητα: ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο – Αμβρακία κατασκευάζεται με βήμα ταχύ.
Τον περασμένο Φεβρουάριου σταδιακά άρχισε η διαδικασία εγκατάστασης των συνεργείων του Ομίλου Μυτηλιναίος, που αναδείχθηκε ο νικητής της εργολαβίας -σκούπα του Υπουργείου Υποδομών για την ολοκλήρωση του πολύπαθου άξονα.
Ήδη μέσα σε μόλις τρεις μήνες περίπου, από την επανεκκίνηση των εργασιών, το έργο, όπως πληροφορείται η «Σ», παρουσιάζει απορρόφηση της τάξης του 5%, πράγμα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για τη συνέχεια, καθώς το έργο στο σύνολό τπο θα πρέπει να παραδοθεί στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2023.
Ως προτεραιότητα έχει τεθεί η λειτουργία της λεγόμενης παράκαμψης της Αμφιλοχίας νωρίτερα από την συνολική προθεσμία περαίωσης του έργου. Και αυτό γιατί στο τμήμα Δρυμός – Αμβρακία, που έχει μήκος 24 χλμ τα 16 χλμ έχουν ήδη ασφαλτοστρωθεί και θα είναι ευκολότερο αυτό να είναι το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, που θα καταστεί νωρίτερα από τα άλλα πλήρως λειτουργικό. Ενώ έτσι με παράκαμψη της πόλης της Αμφιλοχίας θα μειωθεί αρκετά η χρονοαπόσταση της διαδρομής για τη Βόνιτσα και Λευκάδα.
Δημοπρασία από το Υπουργείο για τη λειτουργία και συντήρηση του τμήματος που έχει ήδη δοθεί στην κυκλοφορία
Ακόμη αξίζει να σημειωθεί ότι για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που λειτουργεί ήδη από την πλευρά του Ακτίου (δόθηκε στην κυκλοφορία τον Απρίλιο του 2019) το Υπουργείο Υποδομών ετοιμάζει δημοπρασία για τη συντήρηση και λειτουργία του για τα επόμενα δύο χρόνια. Πρόσφατα μάλιστα εγκρίθηκαν και τα τεύχη δημοπράτησης και επίκειται ο διαγωνισμός για τη συντήρηση και λειτουργία των πρώτων 15 χιλιομέτρων του άξονα (τμήμα Άκτιο – Βόνιτσα) καθώς και του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου. Ο προϋπολογισμός της δημοπρασίας αυτής θα είναι 500.000 ευρώ.
Πηγή: sinidisi. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου