Σημαντικές μειώσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτων
Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012, 11:03
Μειώσεις στα ασφάλιστρα από 5% που φτάνουν μάλιστα έως και το 20% θα κάνουν οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, αναφέρει η «Καθημερινή».
Οι μειώσεις που θα γίνουν για να επιβιώσουν οι εταιρείες στην κρίση και στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που αγγίζουν το 20%.
Η Interamerican λάνσαρε πρόσφατα το «Anytime on line», ένα πρόγραμμα μέσω διαδικτύου που εξασφαλίζει εκπτώσεις έως και 20% λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και που πυροδότησε τιμολογιακό πόλεμο.
Από την πλευρά της, η Εθνική Ασφαλιστική, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα με εκπτώσεις που φτάνουν στο 11%, ενώ όπως σημειώνει το δημοσίευμα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Παράλληλα, η Ιντερσαλόνικα, απαντά με μειώσεις με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5% ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, ενώ στο 15% φτάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μειώσεις αναμένεται να κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Axa Ασφαλιστική και η Υδρόγειος ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια εφαρμόζουν ήδη Allianz, Ergo, Generali, Groupama και Eurolife.
Επιμέλεια: Παύλος Διονυσόπουλος
Οι μειώσεις που θα γίνουν για να επιβιώσουν οι εταιρείες στην κρίση και στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που αγγίζουν το 20%.
Η Interamerican λάνσαρε πρόσφατα το «Anytime on line», ένα πρόγραμμα μέσω διαδικτύου που εξασφαλίζει εκπτώσεις έως και 20% λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και που πυροδότησε τιμολογιακό πόλεμο.
Από την πλευρά της, η Εθνική Ασφαλιστική, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα με εκπτώσεις που φτάνουν στο 11%, ενώ όπως σημειώνει το δημοσίευμα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Παράλληλα, η Ιντερσαλόνικα, απαντά με μειώσεις με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5% ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, ενώ στο 15% φτάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μειώσεις αναμένεται να κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Axa Ασφαλιστική και η Υδρόγειος ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια εφαρμόζουν ήδη Allianz, Ergo, Generali, Groupama και Eurolife.
Επιμέλεια: Παύλος Διονυσόπουλος
Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012, 11:11
ΠΗΓΗ:
ΠΗΓΗ:
Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012, 11:03
Μειώσεις στα ασφάλιστρα από 5% που φτάνουν μάλιστα έως και το 20% θα κάνουν οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, αναφέρει η «Καθημερινή».
Οι μειώσεις που θα γίνουν για να επιβιώσουν οι εταιρείες στην κρίση και στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που αγγίζουν το 20%.
Η Interamerican λάνσαρε πρόσφατα το «Anytime on line», ένα πρόγραμμα μέσω διαδικτύου που εξασφαλίζει εκπτώσεις έως και 20% λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και που πυροδότησε τιμολογιακό πόλεμο.
Από την πλευρά της, η Εθνική Ασφαλιστική, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα με εκπτώσεις που φτάνουν στο 11%, ενώ όπως σημειώνει το δημοσίευμα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Παράλληλα, η Ιντερσαλόνικα, απαντά με μειώσεις με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5% ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, ενώ στο 15% φτάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μειώσεις αναμένεται να κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Axa Ασφαλιστική και η Υδρόγειος ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια εφαρμόζουν ήδη Allianz, Ergo, Generali, Groupama και Eurolife.
Επιμέλεια: Παύλος Διονυσόπουλος
Οι μειώσεις που θα γίνουν για να επιβιώσουν οι εταιρείες στην κρίση και στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που αγγίζουν το 20%.
Η Interamerican λάνσαρε πρόσφατα το «Anytime on line», ένα πρόγραμμα μέσω διαδικτύου που εξασφαλίζει εκπτώσεις έως και 20% λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και που πυροδότησε τιμολογιακό πόλεμο.
Από την πλευρά της, η Εθνική Ασφαλιστική, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα με εκπτώσεις που φτάνουν στο 11%, ενώ όπως σημειώνει το δημοσίευμα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Παράλληλα, η Ιντερσαλόνικα, απαντά με μειώσεις με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5% ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, ενώ στο 15% φτάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μειώσεις αναμένεται να κάνουν και άλλες εταιρείες όπως η Axa Ασφαλιστική και η Υδρόγειος ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια εφαρμόζουν ήδη Allianz, Ergo, Generali, Groupama και Eurolife.
Επιμέλεια: Παύλος Διονυσόπουλος
Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012, 11:11
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου