9 Δεκεμβρίου 2020

Τετράιχνος ως το Καλπάκι, δίιχνος ως την Κακαβιά…


Η Κυβέρνηση επίσημα κρατά «μυστικά» τα έργα που έχει προτείνει προς ένταξη και χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς επίσημα δημοσιοποίησε μόνο τους πέντε άξονες.

Ωστόσο τις τελευταίες ώρες πληθαίνουν τα δημοσιεύματα στον αθηναϊκό τύπο με καταλόγους έργων που θα τύχουν χρηματοδότησης.

Μάλιστα ορισμένα περιέχουν αρκετές λεπτομέρειες που στην περίπτωση της Ηπείρου προκαλούν προβληματισμό.

Καταρχήν σε όσες λίστες έχουν δημοσι

οποιηθεί μέχρι τώρα περιλαμβάνεται μόνο ένα έργο από την περιοχή.

Κι αυτό είναι ο οδικός άξονας Ιωαννίνων- Κακαβιάς, η ολοκλήρωση δηλαδή της Ιόνιας Οδού.

Σήμερα παρέχονται περισσότερα στοιχεία που δυστυχώς επιστρέφουν το θέμα εκεί που το είχε αφήσει ένα χρόνο πριν το Υπουργείο Υποδομών και ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής. Στην  κατασκευή δηλαδή του μισού δρόμου και συγκεκριμένα του τμήματος Καλπακίου- Κακαβιάς με δίιχνη διατομή, δηλαδή μία λωρίδα και λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

Αν κάτι τέτοιο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και αυτό το γνωρίζει μόνο η Περιφέρεια που επικαιροποίησε την μελέτη και την κατέθεσε στα αρμόδια όργανα, αποτελεί μία μεγάλη έκπτωση σε σύγκριση με τον αρχικό σχεδιασμό.

Η λύση «μισή- μισή» ήταν αυτή που είχε προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων όταν είχε γίνει γνωστή και φυσικά αν υλοποιηθεί θα αφήσει για πάντα κουτσουρεμένο τον οδικό άξονα.

Όπως αναφέρει το enikonomia «Ιόνια Οδός, τμήμα Ιωάννινα-Κακαβιά: αφορά στην φυσική επέκταση του αυτοκινητόδρομου Αντίρριο-Ιωάννινα που σήμερα τερματίζει στην περιοχή της Πεδινής. Πρόκειται για άξονα περίπου 68 χιλιομέτρων ο οποίος θα έχει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση μέχρι το Καλπάκι και 1 λωρίδα +ΛΕΑ μέχρι την Κακαβιά. Εκτιμώμενο κόστος: 400 εκατ. €»

Πηγή: epiruspost. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: