7 Μαΐου 2016

ΓΙΑ ΜΕΝΑ


Είστε φίλοι στο Facebook
Πρώην ιδιοκτητης στην εταιρεία ΔΙΟΡΑΣΙΣ
Μιλησα με την Γιώτα ήταν λίγο ανχωμενη για τα άτομα την καθησύχασα θα είμαστε λέω κομπλε
Ήταν λίγο δυσάρεστημενη με τον Κλεάνθη
Δεν είναι μου λέει συνεργάσιμος είναι αρνιτικος και μπλα μπλα
Έλεγε εκεί τα δικοτου έτσι όπως κάνει εισα να χάνουμε χρόνο για το τπτ
Της λέω έτσι είναι μην δίνεις σημασία κάνε τι δουλειά σου
Την Κυριακή με την εθουσα θα μιλησεις εσύ για τα διαδικαστικά η θα έχεις έρθει ;;;
Με πείρε τηλ ή Γαρουφω έχει απεργία και πώς θα πάμε για πρόβα σήμερα να πάρω μου λέει τον Πρόεδρο να δούμε τι θα κάνουμε ,την λέω τι να σου πει ο Πρόεδρο λείπει δεν είναι εδώ και της είπα είναι στο χωριό του
Αλέξανδρος
Έχετε μια αναπάντητη κλήση από Αλέξανδρος.
Παρασκευή 10:04μ.μ.

Κ Νταγιάκα θέλω τους χορούς που θα χορέψετε και 3 πολυφωνικα τραγουδια
Ή Εύα η Μπουζουκα
Της δίνεις μία σφαλιαρα τώρα ??
Εσένα σου είπε και κύριε Ντάγιακα χαχαχα εμένα δεν μου είπε τπτ μου εστηλε δεν μου είπε ούτε για σου ευτυχία
Πες μου τραγούδια
Σγενεστατη
Απω μόνη της θέλει να τα πει στην νεολαία μαλών
Θέλω να μ πεις τους χορούς σας και τα 3πολυφωνικα τραγούδια
Έτσι μου έστειλε εμένα σκέτο θέλω να μου πεις τα τραγούδια χαχα και της απαντω
Γειά σου Εύα , καλήσπερα δεν λες πρώτα χαχα ,δεν ξέρω εγώ αγάπη μου θα τα πει ο Αλέξανδρος με τον Μπαμπα σου . Τι κάνετε αλο καλά η μαμά ???
Σε έπερνα τηλ 10 ώρα δεν απαντούσε ς πάρε με όταν το δης
Ήθελα να έρθω στην πρόβα σήμερα αλλά έχουν απεργία τα λεωφορεία μέχρι την Κυριακή όποτε δεν μπορώ και ήθελα να χορέψω τώρα στις 14 γιατί μετά θα αρχίσω τις εξετάσεις και δεν θα μπορώ να ερχομαι μέχρι μέσα Ιουνίου και ήθελα να μάθω αν θα κάνετε καμία άλλη πρόβα την άλλη εβδομάδα μήπως έρθω και μάθω τους χορούς αν είναι εύκολοι
Ποιος η ποια ;;;το λέει;;
Ή Μζ
Ναι τι να της πεις πες ναι
Ούτε το διάβασα καν
Μίλαγα τώρα με την Γιώτα
Για βτα τραγούδια
Για πες
Με ρωταγε ξέρουμε ή άλλη τι θα πουν
Τις λέω οχι
Εεεεθεν λένε μου λέει
Δεν μαρτυράναι
Οκ τοτε
Ούτε εμεις
Πες στον Γκινο να μην τα δώσει
Αλά μου λέει και να τα μάθουν δεν θα τα κάνουν δεν είναι δυνατα κομμάτια
Έιναι δυνατά κομμάτια
Εγώ λέω να τα δώσει
Και να του πει δεν αλα αλαζουμε τπτ
Να αλλάξουν ή αλη
Και πρέπει να τα δουλέψει
Όχι
Ο Κυριαζος
Δεν τα ξέρει όλα τα τραγούδια
Θυμασε τότε στην γοργόνα
Δεν πολύ Χορεύοντε αυτά
Μισό αγάπη
Μιλάω με έναν φίλο μου
Δεν είναι καλά
Οκ
Ο Ηρακλής
Αλήθεια;;
Έχασε 7 κιλά
Τι έχει
;
Είναι χάλια
Έλα
Δεν τρώει
Γιατί
Δεν έχει γεύση
Σοβαρά
Τίποτα
Τι λέει ο γιατρός
Είμαι έτοιμος να κλάψω
Σε αφήνω
Ακούς
?
Μην το ξεχάσω
Ο Γκίνος θα αποφασίζει από δω και στο εξής έως τον αυγουστο
Έλα
Ο Σπύρος φάνηκε ?
Ο Κόκκαλης ?
Όχι
Πες του .
Σπύρο έχουμε γύρισμα
Τροτσ
Χαχαχαχα τροτσ βεβαίως
Τα τραγούδια του πολυφωνηκου απφασησανε τα δύο
Ένα ο καρετσος
Και ένα η Γαρουφω
Ή Πολυξένη ?
Ή Πόλυξενη εκκρεμή τώρα γιατί δεν ειταν σήμερα
Μα πει
Οπωσδήποτε
Λόγω απεργίας
Να έχουμε ντοκουμέντο
Ότι ήταν με μας
Και ωο Σπύρος
Το μουλατσικο
Θα απόφαση και αυτή τι θα πει ναι βεβαίως και πει
Μουλατσικο δεν λεςτπτχαχα
Τον είδα στο δρόμο στην επιστροφή άπω τι χωριό
Χαχα
Τι μουλατσικο?
Μπουτζαρικο ζουλαπικο τι περιμένεις τώρα ξάδερφος του Ντάγιακα Χαχαχαχα
Χα χα
Χαρηκα σήμερα
Χα
Ναι γιατί ;;
Που με πήρε ο Γκίνος πρωί πρωί να δει που είμαι
Εεεεεεμμμμμ ενοητε τι δεν θα σε επερνε
Ο βασιλείου
Χα χα
Και εσύ μας επερνες στο δρόμο συνέχεια
Πλάκα
Τι σου έλεγε
Ο Βασίλειου;;;
Χθες
Φοβήθηκε να σηκώσει το τηλ
Μην τον μαλώσω
Που δεν ήρθε στην πρόβα
Χαχαχα
Χαχαχα
Ακόμα με φοβάτσι
Χα χα
Μου το είπε σήμερα
Τι καλός που είναι
Ναι
Πολύ
Σεβαστικος
Με σταμάτησε η τροχαία
Σήμερα
Να μου κόψει κλίση
Που ;;
Στο μετόχι
Έτοιμος ήταν
Ααααεκει
Του λέω
Ο σεφ
Χαχαχα
Ξέρεις ποιος είμαι ωεγω ?
Πίος μου λέει
Κύριος Aleksander Dajaka
Χαχαχα
Υποψήφιος βουλευτής
Σοβαρά σου μιλάω
Μα το θεό
Ζήτησε συγνώμη από την Φουλα
Το πίστεψε
Χαχαχα
Ήρθε με χαιρετίσει
Μιυ ζήτησε συγνώμη
Χα χα
Ρώτα την Φουλα
Ένταξη πως σου ειρθε και το σκευτικες
Ψαροτικος
Εγώ
Σοβαρός
Σήκωσα
Και το φρύδι ..
Και γιατί θα σου ;;
Δεν γνωρίζεις εμένα ?
Για τι ζώνη
Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ???
Χα χα χα
Τρελάθηκαν τα παιδιά
Χαχαχα
Α ρε πατέρα
Διάσημε
Χα χα χα
Χαχαχα
Δεν μου ειπες γιατί θα σου έκοβε κλίση;;
Φώτα
Αααααα Αλβανια φώτα και την ημέρα
Χαχαχα
Χα xa
Ή Φουλα
Ροχαλιζει
Της δίνεις μία τώρα
.....
Χα χα
Ααααά κουράστηκε
Χαχαχα
Ντοιγκ στο κεφάλι
Χα χα
Πως είναι ή πόλη;;
Που μενετε;
Hotel Freskia
Στο μπουντριντη
Βουθρωτό
Χαχαχα
Χαχαχα
Xa xa ..ποσι ποσι
Που είναι ακριβώς αυτό ;;
Στο έμπα
Αααααα ωραία έχει θέα
Χα
Τι ωραίο φαγατε;;
Πίτσες
Το μεσημέρι
Κρεπα το βράδυ
Αααανα της προσέχετε λίγο της πίτσες
Είχα φάει εκεί κάποτε και με είχε πιάσει η κοιλιά μου
Σουβλάκι καλητερα
Εννοεις τσιρλα?
Χαχαχα
Απω το μέσημερη είστε στο σκαλομα;;;
Χαχα
Χα χα
Τα παιδιά το είχαν ξαναδεί το σπίτι στο χωριό;;
Υες
Αααα τους αρέσει;
Τσκα
Γιατί;;
Τους αρέσει
Οκ είναι
Μικρούλι ?
Να κάνουμε νανι τώρα ?
Είμαι τελεφι
Οκ νατεν ε μιρ
Νατεν τζαν
Τζιαν
Καληνύχτα και στον Σαντρι
Βεβαίως
Τέλος συζήτησης

Δεν υπάρχουν σχόλια: