16 Σεπτεμβρίου 2015

Γιώργος Αναγνώστης: Η κόρη μου πέθανε σε ιδιωτική κλινική στην πόλη των Αγίων Σαράντα



Όλοι θυμόμαστε την συγκλονιστική ιστορία της άτυχης 16χρονης Κωνσταντίνας Αναγνώστη από την Κρανιά Β.Ηπείρου όπου έχασε άδικα και μυστηριωδώς την ζωή της στους Αγίους Σαράντα.
Ο Πατέρας της Γιώργος Αναγνώστης δεν σταμάτησε ποτέ να ψάχνει την αιτία του θανάτου, και όπως φαίνεται στην παρακάτω συνέντευξη που έδωσε σε τοπικό κανάλι των Αγίων Σαράντα, αρχίζει να ξετυλίγει το κουβάρι της μυστήριας αυτής υπόθεσης.

Πατέρας Κωνσταντίνας: έχω βάσιμες υποψίες για την κλινική στους Αγίους Σαράντα όπου η κόρη μου έκανε έκτρωση.
Πατέρας Κωνσταντίνας: «Η κόρη μου έκανε έκτρωση σε ιδιωτική κλινική, δε θα σταματήσω ποτέ να ζητάω δικαιοσύνη!»
Ο Γιώργος Αναγνώστης ελπίζει τελικά στη οριστική διαλεύκανση των αίτιων του θανάτου της κόρης του, Κωνσταντίνας Αναγνώστη, στις 5/9/2014.Ο άτυχος πατέρας εκφράζεται ότι ήταν αυτός που οδήγησε το σύλλογο των δικηγόρων κατά της διαφθοράς να καταγγείλει τους ειδικούς του ΙΜΛ(Ινστιτούτο ιατροδικαστών), Elmas Shaqiri, Zija Ismaili, Admir Sinoimati και Fatos Harito για παραποίηση της ιατροδικαστικής εξέτασης στο άψυχο κορμί της κόρης του.
Κ. Αναγνώστη, αφού έχουν περάσει 10 μήνες από το θάνατο της κόρης σας, ο σύλλογος των δικηγόρων κατά της διαφθοράς έχει ασκήσει ποινική δίωξη κατά των ειδικών του ΙΜΛ για παραποίηση και συγκάλυψη της ιατροδικαστικής εξέτασης. Πώς έφτασε ο σύλλογος σε αυτήν την πράξη; Ήσασταν εσείς η αιτία;
Αφού έτρεξα σε κάθε οργανισμό που είχε άμεση ή έμμεση σχέση με την έρευνα για το θάνατο της κόρης μου και δε βρήκα λύση, τελικώς απευθύνθηκα στο σύλλογο δικηγόρων κατά της διαφθοράς. Είχα μαζί μου αποδείξεις που έδειχναν ότι η ιατροδικαστική εξέταση είχε παραποιηθεί. Σε αυτό βοήθησαν οι εξετάσεις που έγιναν στην Ελλάδα, αφού έχασα κάθε ελπίδα με τους αλβανούς ιατροδικαστές. Ο πρόεδρος του συλλόγου, δικηγόρος Ndue Pjetra,απόρησε με τις αποδείξεις που του πήγα και συμφώνησε μαζί μου ότι αυτή η υπόθεση πρέπει να πάει μέχρι τέλους για αυτό και κατέφυγε στην ποινική δίωξη των ειδικών. Η απόκρυψη των οργάνων της κόρης μου καθώς και το ότι το δείγμα DNA που το ΙΜΛ έστειλε δεν ήταν ίδιο με των οργάνων, μας βάζει σε υποψίες ότι οι ειδικοί κάτι θέλουν να κρύψουν.
Εσείς συνεχίζετε να πιστεύετε ότι η κόρη σας δολοφονήθηκε και ποια είναι τα νέα αποδεικτικά στοιχεία που έχετε;
Η κόρη μου πέθανε σε ιδιωτική κλινική στην πόλη των Αγίων Σαράντα όπου ο Σπύρο Παππάς την πήγε για να αποβάλλει. Έχει δολοφονηθεί εσκεμμένα ή όχι, δεν το ξέρω, όπως και να έχει όμως η κόρη μου δεν πέθανε από τα αίτια που οι ιατροδικαστές ισχυρίζονται. Τα σημάδια στο σώμα της καθώς και η υψηλή ποσότητα λιδοκαϊνης δείχνει ότι της είχε γίνει αναισθησία. Αυτή προφανώς δεν έγινε στο νοσοκομείο αφού στο νοσοκομείο η κόρη μου έφτασε νεκρή. Κατά περίεργο λόγο, οι ειδικοί δεν βρήκαν φάρμακα στο αίμα της ενώ οι έλληνες ειδικοί, ναι. Έχω και αποδείξεις για το ποια κλινική είναι αλλά δε μπορώ να μιλήσω προς το παρόν. Και οι εκδορές που βρέθηκαν στο σώμα της με κάνουν να πιστεύω ότι μπορεί να χρησιμοποιήθηκε και βία απέναντί της. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στην ποινική δίωξη και η αστυνομία και η εισαγγελία τα γνώριζε αλλά σώπασαν.
Είχατε κάποια επικοινωνία αυτό το διάστημα με τη μητέρα της κοπέλας ή τον ύποπτο Σπύρο Παππά;
Όχι, καμία επαφή. Η αλήθεια είναι πως η πρώην σύζηγός μου έκανε τα πάντα μέσω των δηλώσεών της στα ελληνικά μέσα, να σταματήσω την έρευνα για τον παράξενο θάνατο της κόρης μας. Αυτή συνεχίζει να πιστεύει ότι η Κωνσταντίνα πέθανε από φυσικά αίτια αλλά δεν ξέρω αν και αυτή κρύβει κάτι. Εν τω μεταξύ, ο Σπύρο Παππάς ποτέ δε βγήκε δημόσια να μιλήσει για αυτό το συμβάν αλλά μέσω των γνωριμιών του κατάφερε να κρύψει την υπόθεση, μπορεί και να έχει πληρώσει για συγκάλυψη των στοιχείων.
Πιστεύετε ότι θα υπάρχει λύση σε αυτήν την υπόθεση ενώ οι ειδικοί επιμένουν ότι έβγαλαν σωστή διάγνωση;
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος και πιστεύω ότι ο σύλλογος δικηγόρων κατά της διαφθοράς θα πάει μέχρι το τέλος αυτήν την υπόθεση,όπως μου υποσχέθηκε ο πρόεδρος Ndue Pjetra.Ελπίζω ότι η εισαγγελία Τιράνων θα κάνει σωστή έρευνα και αντικειμενική και εγώ θα είμαι στη διάθεσή τους ανά πάσα στιγμή για ό,τι χρειαστούν.Όσο ζω δε θα σταματήσω να ζητάω δικαιοσύνη για τον άγγελό μου,την Κωνσταντίνα.
ΠΗΓΗ: http://kenel.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: