Μπάρι, 19 Μαΐου ΝΟΑ - Μετά από διαβούλευση με τους όρους του εδάφους, η κοινοπραξία που χειρίζεται την κατασκευή του αγωγού, όπου ο αγωγός θα περάσει "Trans-Αδριατική», ανακοίνωσε την έναρξη της εκτίμησης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και κοινωνική αξιολόγηση (ΜΠΕ) στην Ιταλία.
Το σχέδιο περιλαμβάνει μια αλλαγή πορείας, οι εκπτώσεις του αγωγού, η οποία θα διαρκέσει από Μπρίντεζι προς Λέτσε.
"Στην αρχή, - λέει ο Paul Pasteris, επικεφαλής της κοινοπραξίας για την Ιταλία - το έργο επικεντρώθηκε στην πόλη Torchiarolos, αλλά η παρουσία του ωκεανού Ποσειδωνίας (που προστατεύεται από την ΕΕ και την Ιταλία, έφερε μια αλλαγή πορείας».
Εν τω μεταξύ, αγωγών ανοικτής θάλασσας από τις ακτές της Αδριατικής, που διέρχεται από το Οτράντο της Μάγχης, θα είναι περίπου 45 χιλιόμετρα.
"Ο σκοπός της παρούσας, - ακολουθεί Pasteris, - είναι να κάνει την επένδυση με την εξασφάλιση του σεβασμού του περιβάλλοντος.
Στην πραγματικότητα, οι γραμμές δεν θα είναι ορατά από την ακτή. Οι μηχανικοί μας έχουν σχεδιαστεί μια λύση που θα περιλαμβάνει υπόγειες σήραγγες. "
Σε συνέχεια μετά από αυτό θα υπάρξει μια "πόρτα" των 650 μέτρων, το οποίο θα συνδεθεί απευθείας σε ένα σημείο 250 μέτρα από την ακτή με ένα λάκκο σκαμμένο 450 μέτρων στην ενδοχώρα. TAP αγωγού (520 χλμ) θα μεταφέρει φυσικό αέριο από την Κασπία μέσω Ελλάδα, την Αλβανία και την Αδριατική Θάλασσα μετά το πέρασμα στη Νότια Ιταλία και τη Δυτική Ευρώπη.
Οι εταιρίες του σημαντικού αυτού έργου είναι η ελβετική εταιρεία «EGL» (42,5%), «Statoil» η Νορβηγία (42,5%) και το "ON Ruhrgas" της Γερμανίας (15%).
ΠΗΓΗ: ΝΟΑ
"Στην αρχή, - λέει ο Paul Pasteris, επικεφαλής της κοινοπραξίας για την Ιταλία - το έργο επικεντρώθηκε στην πόλη Torchiarolos, αλλά η παρουσία του ωκεανού Ποσειδωνίας (που προστατεύεται από την ΕΕ και την Ιταλία, έφερε μια αλλαγή πορείας».
Εν τω μεταξύ, αγωγών ανοικτής θάλασσας από τις ακτές της Αδριατικής, που διέρχεται από το Οτράντο της Μάγχης, θα είναι περίπου 45 χιλιόμετρα.
"Ο σκοπός της παρούσας, - ακολουθεί Pasteris, - είναι να κάνει την επένδυση με την εξασφάλιση του σεβασμού του περιβάλλοντος.
Στην πραγματικότητα, οι γραμμές δεν θα είναι ορατά από την ακτή. Οι μηχανικοί μας έχουν σχεδιαστεί μια λύση που θα περιλαμβάνει υπόγειες σήραγγες. "
Σε συνέχεια μετά από αυτό θα υπάρξει μια "πόρτα" των 650 μέτρων, το οποίο θα συνδεθεί απευθείας σε ένα σημείο 250 μέτρα από την ακτή με ένα λάκκο σκαμμένο 450 μέτρων στην ενδοχώρα. TAP αγωγού (520 χλμ) θα μεταφέρει φυσικό αέριο από την Κασπία μέσω Ελλάδα, την Αλβανία και την Αδριατική Θάλασσα μετά το πέρασμα στη Νότια Ιταλία και τη Δυτική Ευρώπη.
Οι εταιρίες του σημαντικού αυτού έργου είναι η ελβετική εταιρεία «EGL» (42,5%), «Statoil» η Νορβηγία (42,5%) και το "ON Ruhrgas" της Γερμανίας (15%).
ΠΗΓΗ: ΝΟΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου