60% κάτω οι πωλήσεις τους 3 πρώτους μήνες του 2011
«Βουλιάζει» η αγορά αυτοκινήτου στην Ήπειρο, αποτέλεσμα βέβαια της ολοένα αυξανόμενης οικονομικής κρίσης. Τους τρεις πρώτους μήνες του 2011 η πτώση στον κλάδο ήταν ραγδαία. Παρά την απόσυρση, για την οποία πολλοί ήταν αισιόδοξοι, οι επιχειρηματίες στην περιοχή μας βιώνουν δραματικά την οικονομική κρίση και δεν αποκλείουν, αν συνεχιστεί αυτή η εικόνα στην αγορά, γρήγορα να υπάρξουν «λουκέτα».«Ο κόσμος δεν έχει λεφτά. Αυτό πρέπει να το κατανοήσουν, όσοι ακόμη ελπίζουν σε ανάκαμψη. Το τι μάρκα αυτοκίνητο θα πάρει, είναι το λιγότερο που απασχολεί τον κόσμο σήμερα» σημειώνουν κύκλοι της αγοράς αυτοκινήτου στην περιοχή.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Η αλήθεια, όμως έρχεται μέσα από τους αριθμούς. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τους τρεις πρώτους μήνες του έτους στην Ήπειρο πωλήθηκαν 706 αυτοκίνητα, δηλαδή 1117 λιγότερα απ’ ότι το αντίστοιχο διάστημα του 2010!Τον Ιανουάριο σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση, 64,30%, ενώ λίγο κάτω από το 60% ήταν τα αποτελέσματα Φεβρουάριο και Μάρτιο (59,3% και 58% αντίστοιχα). Τα περισσότερα αυτοκίνητα πωλήθηκαν τον Ιανουάριο (301) και τα λιγότερα το Φεβρουάριο (171).Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τα περισσότερα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στα Γιάννενα (479) και τα λιγότερα στην Πρέβεζα (50).
ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Τι λένε, όμως, για την βουτιά στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, οι ίδιοι οι επιχειρηματίες του κλάδου; «Η κατάσταση, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, δύσκολα αντιμετωπίζεται. Χρειάζονται δραστικές παρεμβάσεις» σημείωσε ο γνωστός Γιαννιώτης επιχειρηματίας Κώστας Τόλης, Πρόεδρος της Tolis Motors Α.Ε.Και υπογραμμίζει, ότι ο κίνδυνος να μπουν «λουκέτα» σε αντιπροσωπείες είναι ορατός, ειδικά αν συνεχιστεί η καθοδική πορεία στην πωλήσεις.«Βεβαίως και ελλοχεύει ο κίνδυνος λουκέτων κα απολύσεων. Τα έξοδα τρέχουν και είναι πάγια» λέει ο κ. Τόλης.Σύμφωνα με στοιχεία, μέσα σε ένα χρόνο πάνω από 130 αντιπροσωπείες αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα έχουν βάλει λουκέτο, ενώ η κατάσταση είναι το ίδιο άσχημη και σε καταστήματα που πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ…
Μέσα στο δυσμενές κλίμα για την αγορά αυτοκινήτου, έρχεται και η απόσυρση να κάνει ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα για τους εμπόρους.Σύμφωνα με τον κ. Τόλη, «καθυστερεί σημαντικά η διαδικασία, ενώ τα χρήματα που κερδίζει ο καταναλωτής δεν αποτελούν κίνητρο για να επιχειρήσει, ειδικά αυτή την περίοδο μια τέτοια αγορά».Σύμφωνα με πηγές, πολλοί έμποροι εμφανίζονται δυσαρεστημένοι από τις κινήσεις του αρμόδιου υπουργείου στο θέμα της απόσυρσης, αφού ακριβώς τα ανταποδοτικά οφέλη για τους καταναλωτές δεν είναι αυτά που περίμεναν.«Η απόσυρση απλά μας συντηρεί και αυτό είναι όλο» λένε επιχειρηματίες του κλάδου, που ζητούν δραστικά μέτρα τόνωσης της αγοράς. «Πρέπει να δοθούν κίνητρα στους υποψήφιους αγοραστές και σίγουρα τα οφέλη από την απόσυρση δεν είναι επαρκή κίνητρα» σημειώνουν.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
«Βουλιάζει» η αγορά αυτοκινήτου στην Ήπειρο, αποτέλεσμα βέβαια της ολοένα αυξανόμενης οικονομικής κρίσης. Τους τρεις πρώτους μήνες του 2011 η πτώση στον κλάδο ήταν ραγδαία. Παρά την απόσυρση, για την οποία πολλοί ήταν αισιόδοξοι, οι επιχειρηματίες στην περιοχή μας βιώνουν δραματικά την οικονομική κρίση και δεν αποκλείουν, αν συνεχιστεί αυτή η εικόνα στην αγορά, γρήγορα να υπάρξουν «λουκέτα».«Ο κόσμος δεν έχει λεφτά. Αυτό πρέπει να το κατανοήσουν, όσοι ακόμη ελπίζουν σε ανάκαμψη. Το τι μάρκα αυτοκίνητο θα πάρει, είναι το λιγότερο που απασχολεί τον κόσμο σήμερα» σημειώνουν κύκλοι της αγοράς αυτοκινήτου στην περιοχή.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Η αλήθεια, όμως έρχεται μέσα από τους αριθμούς. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τους τρεις πρώτους μήνες του έτους στην Ήπειρο πωλήθηκαν 706 αυτοκίνητα, δηλαδή 1117 λιγότερα απ’ ότι το αντίστοιχο διάστημα του 2010!Τον Ιανουάριο σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση, 64,30%, ενώ λίγο κάτω από το 60% ήταν τα αποτελέσματα Φεβρουάριο και Μάρτιο (59,3% και 58% αντίστοιχα). Τα περισσότερα αυτοκίνητα πωλήθηκαν τον Ιανουάριο (301) και τα λιγότερα το Φεβρουάριο (171).Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τα περισσότερα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στα Γιάννενα (479) και τα λιγότερα στην Πρέβεζα (50).
ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
Τι λένε, όμως, για την βουτιά στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, οι ίδιοι οι επιχειρηματίες του κλάδου; «Η κατάσταση, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, δύσκολα αντιμετωπίζεται. Χρειάζονται δραστικές παρεμβάσεις» σημείωσε ο γνωστός Γιαννιώτης επιχειρηματίας Κώστας Τόλης, Πρόεδρος της Tolis Motors Α.Ε.Και υπογραμμίζει, ότι ο κίνδυνος να μπουν «λουκέτα» σε αντιπροσωπείες είναι ορατός, ειδικά αν συνεχιστεί η καθοδική πορεία στην πωλήσεις.«Βεβαίως και ελλοχεύει ο κίνδυνος λουκέτων κα απολύσεων. Τα έξοδα τρέχουν και είναι πάγια» λέει ο κ. Τόλης.Σύμφωνα με στοιχεία, μέσα σε ένα χρόνο πάνω από 130 αντιπροσωπείες αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα έχουν βάλει λουκέτο, ενώ η κατάσταση είναι το ίδιο άσχημη και σε καταστήματα που πωλούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ…
Μέσα στο δυσμενές κλίμα για την αγορά αυτοκινήτου, έρχεται και η απόσυρση να κάνει ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα για τους εμπόρους.Σύμφωνα με τον κ. Τόλη, «καθυστερεί σημαντικά η διαδικασία, ενώ τα χρήματα που κερδίζει ο καταναλωτής δεν αποτελούν κίνητρο για να επιχειρήσει, ειδικά αυτή την περίοδο μια τέτοια αγορά».Σύμφωνα με πηγές, πολλοί έμποροι εμφανίζονται δυσαρεστημένοι από τις κινήσεις του αρμόδιου υπουργείου στο θέμα της απόσυρσης, αφού ακριβώς τα ανταποδοτικά οφέλη για τους καταναλωτές δεν είναι αυτά που περίμεναν.«Η απόσυρση απλά μας συντηρεί και αυτό είναι όλο» λένε επιχειρηματίες του κλάδου, που ζητούν δραστικά μέτρα τόνωσης της αγοράς. «Πρέπει να δοθούν κίνητρα στους υποψήφιους αγοραστές και σίγουρα τα οφέλη από την απόσυρση δεν είναι επαρκή κίνητρα» σημειώνουν.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου