Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011, 16:11
Ανοιχτό άφησε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου το ενδεχόμενο επανεξέτασης του εισοδηματικού ορίου των 50.000 ευρώ, που δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά πολύτεκνης ή τρίτεκνης οικογένειας, να ζητήσουν μεταγραφή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ της επιλογής τους, κάνοντας έτσι δεκτό σχετικό αίτημα των εκπροσώπων των ενώσεων τους.
Αντίθετα, η κα Διαμαντοπούλου εμφανίστηκε αμετακίνητη στο να καταργηθούν τα αξιοκρατικά κριτήρια τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Αναγνωρίζουμε ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό και ότι πρέπει τα παιδιά των πολύτεκνων και τρίτεκνων οικογενειών, για κοινωνικούς λόγους, να στηριχθούν και αυτό κάνουμε, με αξιοκρατικό τρόπο, όμως. Θα έρθει οπωσδήποτε ένα παιδί στη πόλη που θέλει, όχι, όμως, στη σχολή που θέλει, αλλά στη σχολή που μπορεί».
Είχαν προηγηθεί νωρίτερα, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής οι τοποθετήσεις αρμόδιων φορέων που είχαν κληθεί να εκφράσουν τις απόψεις τους για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, που αφορά στο θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, την Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων.
Τόσο ο Πρόεδρος της Ένωσης Πολυτέκνων Βασίλης Θεοτοκάτος, όσο και οι εκπρόσωποι των τρίτεκνων οικογενειών ( ΟΠΟΤΤΕ) Αικατερίνη Καντεράκη και Αναστάσιος Παπαγγέλου τόνισαν την ανάγκη το υπουργείο Παιδείας να δει με μεγαλύτερη ευαισθησία το θέμα των μεταγραφών.
Κατά των εισοδηματικών κριτηρίων στους πολύτεκνους για τις μεταγραφές, τάχθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Πολυτέκνων Βασίλης Θεοτοκάτος, υποστηρίζοντας ότι «με αυτό τον τρόπο καταδικάζονται οι πολύτεκνοι να μην σπουδάζουν τα παιδιά τους».
Καινοτόμο χαρακτήρισε το νέο θεσμικό πλαίσιο των πειραματικών σχολείων ο εκπρόσωπος των ΑΜΕΑ Χρήστος Νάστας, σημειώνοντας ωστόσο την ανάγκη να προβλέπεται η ίδρυση τους υπό την αιγίδα του πανεπιστημίου που θα αφορά και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Αντίθετοι με την κατάργηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου δήλωσαν τόσο ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Δημήτρης Μπαμπίλης, όσο και ο πρώην πρόεδρος Δημήτρης Γκλαβάς, επικαλούμενοι και σχετική ομόφωνη απόφαση των εργαζομένων. Και οι δύο έκαναν λόγο για «αδικαιολόγητη κατάργηση αρχών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, όπως η ανεξάρτητη λειτουργία και επιστημονική αυτοτέλεια του».
Αντίθετα, η κα Διαμαντοπούλου εμφανίστηκε αμετακίνητη στο να καταργηθούν τα αξιοκρατικά κριτήρια τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Αναγνωρίζουμε ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό και ότι πρέπει τα παιδιά των πολύτεκνων και τρίτεκνων οικογενειών, για κοινωνικούς λόγους, να στηριχθούν και αυτό κάνουμε, με αξιοκρατικό τρόπο, όμως. Θα έρθει οπωσδήποτε ένα παιδί στη πόλη που θέλει, όχι, όμως, στη σχολή που θέλει, αλλά στη σχολή που μπορεί».
Είχαν προηγηθεί νωρίτερα, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής οι τοποθετήσεις αρμόδιων φορέων που είχαν κληθεί να εκφράσουν τις απόψεις τους για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, που αφορά στο θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, την Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων.
Τόσο ο Πρόεδρος της Ένωσης Πολυτέκνων Βασίλης Θεοτοκάτος, όσο και οι εκπρόσωποι των τρίτεκνων οικογενειών ( ΟΠΟΤΤΕ) Αικατερίνη Καντεράκη και Αναστάσιος Παπαγγέλου τόνισαν την ανάγκη το υπουργείο Παιδείας να δει με μεγαλύτερη ευαισθησία το θέμα των μεταγραφών.
Κατά των εισοδηματικών κριτηρίων στους πολύτεκνους για τις μεταγραφές, τάχθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Πολυτέκνων Βασίλης Θεοτοκάτος, υποστηρίζοντας ότι «με αυτό τον τρόπο καταδικάζονται οι πολύτεκνοι να μην σπουδάζουν τα παιδιά τους».
Καινοτόμο χαρακτήρισε το νέο θεσμικό πλαίσιο των πειραματικών σχολείων ο εκπρόσωπος των ΑΜΕΑ Χρήστος Νάστας, σημειώνοντας ωστόσο την ανάγκη να προβλέπεται η ίδρυση τους υπό την αιγίδα του πανεπιστημίου που θα αφορά και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Αντίθετοι με την κατάργηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου δήλωσαν τόσο ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Δημήτρης Μπαμπίλης, όσο και ο πρώην πρόεδρος Δημήτρης Γκλαβάς, επικαλούμενοι και σχετική ομόφωνη απόφαση των εργαζομένων. Και οι δύο έκαναν λόγο για «αδικαιολόγητη κατάργηση αρχών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, όπως η ανεξάρτητη λειτουργία και επιστημονική αυτοτέλεια του».
Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011, 16:25
ΠΗΓΗ:Zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου