24 Ιουνίου 2014

Όλα τα δικαιολογητικά για τις Άδειες Διαμονής


ΕΛΛΑΔΑ: Ψηφίστηκε επί της αρχής το ν/σ για την ιθαγένεια


Τέρμα πια η αναμονή με τις ώρες έξω από τις Διευθύνσεις Μετανάστευσης (One Stop Shop).Με γνώμονα την αξιόπιστη ενημέρωση-πληροφόρηση του αναγνώστη του, σας παρουσιάζουμε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτείτε για να κάνετε την ανανέωση της άδειας παραμονής σας.
Ζ2. Άδεια διαμονής δεύτερης γενιάς (Ανανέωση) – Άρθρο 108Τώρα μπορείτε να το μάθετε τα πάντα για τα δικαιολογητικά που χρειάζεστε από τον υπολογιστή σας μόνο με ένα κλικ.
Με πληροφορίες από το  Albanians.gr προσφέρουμε για όλους τους αναγνώστες , κατ’αποκλειστικότητα αναλυτικά όλα τα Δικαιολογητικά για τις Άδειες Διαμονής που προβλέπει ο Κώδικας Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ένταξης
Πατήστε το λινκ στην κατηγόρια των αδειών που σας ενδιαφέρει.


ΚΟΙΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ 

ΚΟΙΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ 

ΕΙΔΗ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ

Α) ΘΕΩΡΗΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ  (ΑΡΘΡΑ 15 – 16 – 138 παρ. 7 )

Β) ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΜΟΝΗ – ΕΘΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ Η  ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ – Άρθρο 18
Γ) ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ  ΛΟΓΟΥΣ  – Άρθρα  19 και 20
 Δ) ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ,  ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – Άρθρα 31-  48 και 57 – 68
ΣΤ) ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ – Άρθρα  69 – 87

Ζ1.AΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΟΣ– Άρθρο 90

Ζ2. ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ-(Ανανέωση) -  Άρθρο 108

Ζ.3  ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΔΕΚΑΕΤΟΥΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣΆρθρο 138 παρ.1

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Γεια σας ειμαι Απο αλβανια παω 3λυκειου και μενω σχεδον 10 χρονια στην ελλαδα αλλα δεν εχω χαρτια διαμονης κ ούτε οι γονοις μου εχουν πως μπορω να φτιαξω εγω χαρτια διαμονης κ να ειμαι νομημα στην ελλαδα κ επισης επειδη ειμαι τοσα χρονια μηπως υπαρχει καποιος νομος που να μπορει να με βοηθειση καποιος να φτιαξω η να κανω κατι ωστε να ειμαι νομημα εδω στην ελλαδα κ επισης μπορω να σπουδασω να μπω σε καποια σχολη κ Τι χρειαζεται γιαυτο εφοσον δεν ειμαι νομημα εδω...
Εαν μπορείτε απαντήσετε μου ευχαριστω πολυ!

ΒΕΛΙΑΧΟΒΟ Β ΗΠΕΙΡΟΣ είπε...

Όπως καταλαβαίνετε στην Ελλάδα αλλάζουν οι νομή συνέχεια. Πηγαίνετε εδώ http://veliachovo.blogspot.gr/2015/06/blog-post_29.html#more ΕΛΛΑΔΑ: Ψηφίστηκε επί της αρχής το ν/σ για την ιθαγένεια.