25 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΥΡΟ ΜΟΥ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΠΙΑ

Από τη συλλογή του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ "ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ, ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΟΙ". θέμα και στίχοι πολυτραγουδισμένοι και δισκογραφημένοι σε διάφορες παραλλαγές στίχων και μελωδίας. η μεταγραφή έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος "ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ" που υλοποίησε η ΜΚΟ "ΑΠΕΙΡΟΣ"

ΜΑΥΡΟ ΜΟΥ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΠΙΑ


Μαύρα μου χελιδόνια από την αραπιά,
κι άσπρα μου περιστέρια, από την Λιβαδειά.
Αυτού ψηλά που πάτε, για χαμηλώσατε,
να κόψω μια φτερούγα, να κόψω ενά φτερό.
Να γράψω ένα γράμμα και μια ψηλή γραφή,
να στείλω της αγάπης να με καρτερεί.
Εγώ εδώ που είμαι επαντρέφτηκα,
πήρα μια γυναίκα, μια μαγίστρισσα
μαγεύει τα καράβια κα δεν έρχονται,
εμάγεψε κι εμένα και δεν έρχομαι.
‘Όταν κινώ για να ‘ρθω χιόνια και βροχές,
όταν γυρίζω πίσω ήλιος, ξαστεριά.                                                                                                                                                                                                              ΠΗΓΗ: ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: