13 Ιουνίου 2017

Τούτη τη λίμνη λίμνη

Τούτη τη λίμνη λίμνη 
και την άλλη παραπάνω

 Με έστειλαν για να την πάρω 
με παπά και με κουμπάρο 

Δε θέλουν να μου τη δώσουν
 πάλι αυτοί θα μετανιώσουν

 Τρία χωριά θα κάψω 
τα Ρουψιά και τα Ρεβενια 

Το ριμο το ριμοχώρι 
που έχει τα άξια παλικάρια

 Που έχει τα άξια παλικάρια
 και τις λυγερές κοπέλες

 Λυγερές και μαυρομάτες 
τούς αγούρους να αγαπάτε

 Μη τούς απολησμονάτε 
σαν εγώ τον οδικό μου 


      Που έχω Χρόνια δεν τον είδα
και στον ύπνο μου τον βλέπω.

   Σηκώνομαι και δεν τον βρίσκω
 με τα ρούχα μου μαλώνω

     Ρούχα μου καλά μου ρούχα,
 που είναι τα μαύρα μάτια που είχα;

   Είναι μέσα και κοιμούνται 
και για σένα συλλογιούνται.

   Μαύρα μάτια στο ποτήρι 
γαλανά στο παραθύρι

    Μαύρα μάτια και μεγάλα
ζυμωμένα με το γάλα.!!


Στο τραγούδι Ευγενία Πυράλη, κλώστης Βαγγέλης Καρέτσος, ισωκράτες Βασίλης Κοτσίνης, Ειρήνη Τσάκουλη, Ελένη Βασιλείου, Αχιλλέας Λώλης, Μαργαρίτα Κοτσίνη, Ευτυχία Γκίνου και Αλέξανδρος Γκίνος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: