17 Απριλίου 2014

Λευτέρης Δημητρίου: Ο Βορειοηπειρώτης Υποψήφιος Ευρωβουλευτής

 Χαιρετισμός-Βιογραφικό   
Με τη συμμετοχή μου στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ φιλοδοξώ – και θα αγωνιστώ γι’ αυτό – να εκφράσω την κοινωνία των πολιτών που αναζητεί νέους και επιτυχημένους ανθρώπους και επαγγελματίες, άφθαρτους και αδιάφθορους για να κάνει ένα νέο, ελπιδοφόρο ξεκίνημα.
Λευτέρης Δημητρίου: Ο Βορειοηπειρώτης Υποψήφιος Ευρωβουλευτής
Οι ευρωεκλογές του 2014 δεν προσφέρονται ούτε για χαλαρή ψήφο, ούτε για ψήφο διαμαρτυρίας. Απαιτούν συναίσθηση των εθνικών προκλήσεων και θετική ψήφο ελπίδας και προοπτικής.
Μοιράζομαι με εκατομμύρια Ευρωπαίων πολιτών, το όραμα μιας ενωμένης, ισχυρής και ανταγωνιστικής Ευρώπης, με ισότητα ευκαιριών για τους πολίτες της και με σεβασμό των εθνικών ιδιαιτεροτήτων των κρατών μελών της.
Παράλληλα, γνωρίζω πολύ καλά και από πρώτο χέρι τη λειτουργία και τους θεσμούς της Ευρωπαϊκή Ένωσης, καθώς εργάζομαι από το 2004 ως Διευθυντικό Στέλεχος της Αρχής Πληρωμών της Ε.Ε. στην Κύπρο. Διαθέτω άριστη γνώση της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πολύτιμες εμπειρίες στην εφαρμογή Προγραμμάτων Αγροτικής Ανάπτυξης, Κοινών Οργανώσεων Αγοράς και Μηχανισμών Εμπορίου και πολυετή παρουσία σε διάφορες Διαχειριστικές Επιτροπές.
Η δραστηριότητά μου αυτή, συνάδει απόλυτα με την πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στη χρηματοοικονομική διαχείριση, στη διενέργεια ερευνών αγοράς και στη συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Σε αυτή την κατεύθυνση άλλωστε κινήθηκαν και οι ακαδημαϊκές σπουδές μου, καθώς είμαι απόφοιτος του Γεωργικού Πανεπιστημίου με άριστα και τρεις μεταπτυχιακούς τίτλους, έχοντας ταυτόχρονα παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων ποικίλης θεματολογίας, όπως π.χ. διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, διαπραγματευτικές ικανότητες, μάρκετινγκ, χρηματιστηριακά, εξειδικευμένα θέματα Ε.Ε, Κυπριακή νομοθεσία & Δημόσια Διοίκηση.
Ο Οικουμενικός Ελληνισμός υπήρξε για μένα διαχρονικά πηγή έμπνευσης για κοινωνική δράση, ειδικά στα εθνικά θέματα του Ηπειρωτικού, Κυπριακού και Ποντιακού Ελληνισμού. Με τιμούν οι θέσεις που κατέχω ως Πρόεδρος του Παγκυπρίου Συνδέσμου Βορειοηπειρωτών, Αντιπρόεδρος της Πανηπειρωτικής Ομοσπονδίας Ευρώπης, Γενικός Γραμματέας Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού (ΠΣΗΕ), Μέλος του Δ.Σ. της Παγκύπριας Ομοσπονδίας Ελληνοποντιακών Συλλόγων «ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ» και Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του ιστορικού «Ελλένειου» Δημοτικού Σχολείου.
Για τη δράση μου αυτή, στην υπηρεσία των απανταχού Ελλήνων, έχω τιμηθεί με την κατ’ εξαίρεση απονομή της Κυπριακής υπηκοότητας. Βορειοηπειρώτης, παιδί δεκαμελούς οικογένειας, εγκαταστάθηκα στην Κύπρο πριν από δέκα έξι χρόνια όπου ζω και εργάζομαι μέχρι σήμερα, μαζί με τη σύζυγό μου Ελένη και τα δύο μας παιδιά, το Νικόλαο και τον Χρίστο.
Η προσήλωσή μου στα φιλελεύθερα ιδεώδη και η πρόθεση προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο αποτελούν τα αποκλειστικά κίνητρα για την ανάπτυξη της μέχρι σήμερα πολιτικής μου δραστηριότητας. Από το 1998 και μέχρι σήμερα έχω προσφέρει υπηρεσίες στη μεγάλη φιλελεύθερη, δημοκρατική και λαϊκή παράταξη της Νέας Δημοκρατίας ως Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής, Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος της ΝΟΔΕ Κύπρου, εκλεγμένος Γραμματέας της ΟΝΝΕΔ Κύπρου, Πρόεδρος της Τ.Ο. Λευκωσίας, και Μέλος της Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού.
Στις ευρωεκλογές του 2009, η πολύχρονη δραστηριότητά μου για τον Οικουμενικό Ελληνισμό και τη Νέα Δημοκρατία αναγνωρίστηκαν με την τοποθέτησή μου από τον Κώστα Καραμανλή στην ενδέκατη θέση του ευρωψηφοδελτίου του κόμματος.
Συνεχίζω να είμαι στην πρώτη γραμμή για την υπεράσπιση των συμφερόντων της Ελλάδας και του Ελληνισμού γενικότερα. Δηλώνω παρών στο προσκλητήριο των Ευρωεκλογών, με την εκ νέου τοποθέτησή μου στο ευρωψηφοδέλτιο από τον Αρχηγό μας Αντώνη Σαμαρά και ζητώ την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας.

ΠΗΓΗ:neb.gr